telefon Infolinia pon. – pt.: 0800 – 1600
800 217 417

Ubezpieczyciele nie szanują klientów. Ta mentalność musi się zmienić

Ubezpieczyciele nie szanują klientów. Ta mentalność musi się zmienić

Przewodniczący Rady Nadzorczej Votum S.A. Andrzej Dadełło udzielił wywiadu dla Bankier.pl. Opowiedział o sposobie działania Spółki oraz dalszym rozwoju rynku.

 

Porównał także sposób działania polskich ubezpieczycieli ze standardami Europy Zachodniej. Rażące różnice można dostrzec zwłaszcza w podejściu do klienta.

 

Z całą rozmową można się zapoznać na portalu Bankier.pl. Zapraszamy do ciekawej lektury.

Czytaj również


Sprostowanie w sprawie regulacji dotyczącej branży odszkodowawczej

W dniu dzisiejszym na portalu internetowym Gazety Ubezpieczeniowej ukazało się sprostowanie tekstu opublikowanego za jego

Wystartowała nowa usługa odszkodowawcza!

Zwykle uważa się, że usługi odszkodowawcze są drogie i skomplikowane. Czy możliwa jest zmiana takiego

„Filantrop naszych czasów” o Polskim Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej

  Polskie Centrum Rehabilitacji Funkcjonalnej w Krakowie już od 2008 r. udziela nieocenionej pomocy osobom

Auxilia musi przeprosić za wprowadzanie klientów w błąd

Sąd Apelacyjny wyrokiem z dnia 25 lipca 2018 r. uznał, iż Auxilia sp. z o.o.

Masz pytania? Zadzwoń!

800 217 417

Chcesz żebyśmy się z Tobą skontaktowali?

Zostaw swoje dane

Klienci o nas

Poznaj historie
naszych Klientów
pomogliśmy ponad 225 000 poszkodowanym