Ubezpieczyciele nie szanują klientów. Ta mentalność musi się zmienić



Przewodniczący Rady Nadzorczej Votum S.A. Andrzej Dadełło udzielił wywiadu dla Bankier.pl. Opowiedział o sposobie działania Spółki oraz dalszym rozwoju rynku.

 

Porównał także sposób działania polskich ubezpieczycieli ze standardami Europy Zachodniej. Rażące różnice można dostrzec zwłaszcza w podejściu do klienta.

 

Z całą rozmową można się zapoznać na portalu Bankier.pl. Zapraszamy do ciekawej lektury.

Czytaj również


Ponad 2,1 tys. powództw w sprawach frankowych

W II kwartale 2020 roku Grupa Kapitałowa VOTUM wysłała do sądów ponad 2,1 tys. pozwów

Zmiany w kodeksie drogowym – kierowcy i piesi

W lipcu miały wejść w życie zmiany w Kodeksie drogowym będące kontynuacją działań mających na

E-rozprawy – czy sądy czeka rewolucja?

Kolejny projekt Tarczy Antykryzysowej, który został przyjęty przez Rząd obejmuje również zmiany dotyczące procedury karnej.

Wypadek za granicą – co warto wiedzieć

Wraz ze zbliżającym się okresem wakacyjnym oraz znoszeniem kolejnych restrykcji przez rząd co raz więcej