VOTUM S.A. wciąż rozwija narzędzia, które mają na celu zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klientów. W tym celu zostały uruchomione następujące narzędzia obsługi klientów: formularze kontaktowe oraz okienko czatu na stronie internetowej do przesyłania pytań dotyczących spraw klientów, a także bezpłatna infolinia.
Zaangażowanie w relacje z klientami
Dodatkowo w celu podniesienia jakości usługi oraz, co za tym idzie, zadowolenia klientów z jej poziomu, została wdrożona procedura rozpatrywania potencjalnych skarg i reklamacji oraz pozyskiwania innych uwag na temat usługi oraz samej Spółki.
Polityka wobec pracowników
Ważnym interesariuszem firmy są jej pracownicy. Zarząd VOTUM S.A. współpracuje z Radą Pracowniczą oraz Komisją Socjalną, angażując się w działania tychże organów i aktywnie wspierając ich inicjatywy. Monitoruje także na bieżąco potrzeby szkoleniowe swoich pracowników i zapewnia im poszerzanie swojej wiedzy i doskonalenie umiejętności w ramach zajmowanych przez nich stanowisk.
Innym aspektem odpowiedzialności Spółki wobec pracowników jest dbałość o środowisko pracy, stosowanie przepisów BHP oraz optymalizacja warunków pracy.